Κλείσιμο    

    DEVELOR Greece
    Ι. Αποστολόπουλου 64
    15231, Χαλάνδρι

    Show all contacts
    Επικοινωνία    
    • Attitude & Mindset
    • Leadership & Management
    • Customer Care, Sales & Negotiations
    • Personal Productivity & Communication
    • Teambuilding & Collaboration
    • Assessment & Diagnostics
    • HR Consulting & Coaching
    • All services

    Found in Services & Solutions

    • Please, type at least 3 characters in search input to find solutions.
    Δείτε όλες τις υπηρεσίες

    Found in Resources

    • Please, type at least 3 characters in search input to find resources.
    Explore All Resources
      Επικοινωνία
    Η πώληση δεν γίνεται πλέον, όπως γινόταν

    Αν και στις περισσότερες χώρες τα αυστηρά lockdowns φαίνεται να έχουν τελειώσει, ορισμένες συνήθειες έχουν αλλάξει- οι γιατροί έχουν ανακαλύψει ότι δεν χρειάζεται να βλέπουν προσωπικά τους ιατρικούς εκπροσώπους, οι διευθυντές των καταστημάτων λιανικής πώλησης παραγγέλνουν άνετα μέσω διαδικτύου. Οι οργανισμοί πωλήσεων πρέπει να δημιουργήσουν νέους τρόπους προσέγγισης των πελατών και να επανεφεύρουν τις συμπεριφορές των πωλητών κατά τη διάρκειά της πώλησης.

    Οι virtual συναντήσεις είναι εκ φύσεως διαφορετικές από τις φυσικές. Και παρόλο που ορισμένες πρακτικές του παρελθόντος μπορεί να εξακολουθούν να λειτουργούν, οι απαιτήσεις των πελατών σε όλους σχεδόν τους κλάδους έχουν αυξηθεί. Για να εξελιχθούν επίσης, οι πωλητές πρέπει πρώτα να αλλάξουν τη νοοτροπία τους από το "Business as usual will return" στο "The world is new, let’s adapt". Στη συνέχεια, οι δεξιότητές τους που απαιτούνται για το χτίσιμο εμπιστοσύνης, την αξιολόγηση των αναγκών του πελάτη και την παρουσίαση του προϊόντος ή της λύσης μπορούν να αναβαθμιστούν ώστε να ανταποκρίνονται στη νέα πραγματικότητα.

    Insight 1

    Λιγότερος χρόνος για το χτίσιμο εμπιστοσύνης

    Στις μέρες μας – ανεξάρτητα από το αν συναντιόμαστε από κοντά ή διαδικτυακά – οι ευκαιρίες για το χτίσιμο εμπιστοσύνης είναι λιγοστές.

    Η διαδικτυακή επικοινωνία περιορίζει τις επιλογές μας να κάνουμε καλή εντύπωση.

    Οι πελάτες δίνουν λιγότερη έμφαση σε μη απαραίτητες αγορές. Το αβέβαιο μέλλον αναγκάζει τους πελάτες να είναι πιο επιφυλακτικοί και λιγότερο αποφασιστικοί.

    Οι συμπεριφορές πώλησης, οι οποίες είχαν παραμεληθεί, χρειάζονται ενίσχυση.

    Θεωρούμε πλέον πιο σημαντικό για τον πωλητή να προσαρμόζεται συνειδητά στον πελάτη για να χτίσει σχέσεις εμπιστοσύνης, να προετοιμάζεται με δομημένο τρόπο για κάθε συνάντηση με πρόθεση να ξεπερνά τις προσδοκίες.

    Δουλεύοντας με τους πωλητές ξεκινάμε με τη διαμόρφωση της νοοτροπίας, ώστε να είναι έτοιμοι να αποδεχτούν ότι χρειάζεται αλλαγή. Στη συνέχεια εκπαιδεύουμε αποδεδειγμένα αποτελεσματικές συμπεριφορές και προσθέτουμε νέες πρακτικές που είναι κατάλληλες για τη νέα εποχή. Την εκπαίδευση αυτή την κάνουμε χρησιμοποιώντας δοκιμασμένες θεωρίες σε πραγματικές συνθήκες στην επιχείρησή τους.

    Insight 2

    Η πώληση είναι κάτι περισσότερο από μία παραγγελία

    Η ολοένα και μεγαλύτερη στροφή προς το διαδίκτυο υποβαθμίζει την διεξοδική ανάλυση των αναγκών. Σήμερα μπορείτε να παραγγείλετε ένα Tesla με πέντε κλικ.

    Οι πελάτες αποκτούν την εσφαλμένη εντύπωση ότι χωρίς τη συμβουλή ενός ειδικού η απόφασή τους είναι το ίδιο τεκμηριωμένη και ταιριάζει στις ανάγκες τους όπως με έναν ειδικό.

    Συνεπώς, η βασική πρόκληση της πώλησης είναι η διαπίστωση της αναγκαιότητας του πωλητή σε ρόλο ειδικού. Και αυτό ενισχύει την ανάγκη οι πωλητές να εκπαιδευτούν ώστε να είναι οι έμπιστοι σύμβουλοι.

    Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η DEVELOR κατά τη διάρκεια των προγραμμάτων πωλήσεων εστιάζει στην κατανόηση όλων των ρόλων των πωλητών.

    Insight 3

    Η διάδραση μέσω της επικοινωνίας είναι εμπειρία

    Η λανθασμένη εντύπωση του “μπορώ να παραγγείλω τα πάντα online” αμφισβητεί επίσης τη σημασία της προσωπικής εμπειρίας του πελάτη. Κατά συνέπεια, η εταιρεία είτε περνάει πλήρως στο διαδίκτυο είτε πρέπει να παρέχει την καλύτερη εμπειρία πωλήσεων και πελατών για να επιβιώσει.

    Η εξέταση του customer journey στη νέα πραγματικότητα, η επανεκπαίδευση των κρίσιμων προσωπικών διαπροσωπικών επαφών και η διασφάλιση της καλής εκτέλεσής τους είναι ζωτικής σημασίας για τις εταιρείες που θέλουν να μεγιστοποιήσουν την αξία της προσωπικής σχέσης στην πώληση.

    Η έμφαση που δίνουμε στην ανάπτυξη των πωλήσεων υπερβαίνει πάντα τις προσδοκίες των συνεργατών μας, χρησιμοποιώντας μοντέλα και πρακτικές που ενισχύουν την αποτελεσματική επικοινωνία.

    Οι εκπαιδευτικές μας προτάσεις

    Χρειάζεστε βοήθεια;

    Ας μιλήσουμε και ας φτιάξουμε τη σωστή λύση για εσάς. Αφήστε τα στοιχεία σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας σύντομα.