Οι ομάδες πρέπει να κατασκευάσουν κανάλια επικοινωνίας και να δημιουργήσουν μοντέλα επικοινωνίας με συχνότητα. Θα πρέπει να εφαρμοστεί μία virtual συμπεριφορά, διατηρώντας παράλληλα την εταιρική παράδοση.
Συχνά απαιτείται ένα επιχειρησιακό μοντέλο συνεργασίας για να διασφαλιστεί η καθημερινή, εβδομαδιαία ρουτίνα των συναντήσεων , των ατομικών συνεδριών υποστήριξης και των αξιολογήσεων των εργασιών
Μια τεχνολογική, ψηφιακή πρόκληση πρέπει να αποτελέσει απάντηση, αποφασίζοντας ποια ψηφιακά εργαλεία είναι τα πιο αποτελεσματικά για τους σκοπούς της συνεργασίας, της επικοινωνίας, μένοντας δημιουργικοί και αποτελεσματικοί στη λήψη αποφάσεων.